uppehåll

har haft en hel vecka uppehåll nu från bloggen.
Det beror på att jag har inte haft någon större lust
och sen har det varit en del i skolan nu, prov och allt.
Och sen har jag sovit i Torsby också från mån-ons
(idag alltså) så då har jag inte heller brytt mig
om att boggat. Har lixom haft bättre saker för mig.

Imorgon blir det ingen skola heller.
Ska iväg och göra en annan sak, men det tänker jag inte
skriva här ifall att någon av mina söta vänner läser.
Jag håller dem nämligen på sträckbänken,
och gud va nyfikna de är :P haha Spec Emma :P
det är lite kul.
Men jag kommer avslöja imorgon eftermiddag eller
på fredag! :) Hihi!

Ha det bra :)
Nu ska jag mysa

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0