trött

ikväll har jag spelat bingolotto =)
jag var jätte nära på att vinna en
volvo s40! men så blev det icke.

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle dra
mig ut på en promenad om det blir fint väder.
Det skulle inte bli så fint väder på förmiddagen.
Men på eftermiddagen skulle det bli lite sol
så då kanske jag ska dra mig ut på en promenad.
Kanske ska vara med fhrida imorgon också?
Vem vet!? 
Nej nu jäklar ska jag börja på att gå ut och gå
varje dag... hur tråkigt det än är. För det här går
inte längre. Börjar känna att saker och ting lägger sig
kvar på magen, och så har det aldrig varit förut.
Så nu ska det bli ändring :D

Nej nu funderar jag på om jag ska ringa min fina vän
fhrida :)

ha det bra :D

PUSSPUSS/SARA

Vet att min blogg är tråkig när det aldrig kommer
upp bilder på den. Men problemet är att jag inte har några
värda bilder att lägga upp. Men jag får väl försöka ta
lite bilder nu när det är vårväder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0