tisdag

Inatt sov jag hos fhrida. Eller imorse sov jag hos fhrida kanske jag ska skriva. Och så var jag med henne hela natten. Vi gick inte och la oss förrän kl 4 imorse...
Har sovit jätte dåligt!
Somnade halv 5, vaknade 20 över 5, hade skit ont i magen... MENS
somnade inte om förrän halv 9 när magen inte gjorde ont längre.
Sen väckte fhrida mig kl 12 och sen gick hon till sin syster typ kl 1 så då låg
jag kvar och sov i 2 timmar.
Sen kom lisa ner till sunne och då gick vi och åt pizza, och nu har jag precis kommit hem till
fredrik.

Imorgon tror jag att vi kanske ska åka till mamma en sväng. Så måste jag även besöka körskolan
för det var ett bra tag sen. Så nu måste ag komma igång igen om jag ska få det där
jävla körkortet någon gång... jag som ville ha det direkt jag fyllde år, och nu ör det snart en
månad sen jag fyllde år. aj aj aj, men nu vill jag okmma igång med det så jag får
det gjort en gång för alla :)

Tänkte lägga ut bild på calle nu också från hans spelning i helgen :)



Typ den enda bilden som inte blev suddig :P


resten av bilderna sysn knappt vad de föreställer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0