tisdag

idag var första dagen i skolan denna vecka... lugn start med 2 lektioner...
imorgon lovas det sol. Sweet

Pratade nyss med mamma i telefon så jag och fredrik ska dit imorgon!

Har skickat massa mys sms med Moa Jansson och Frida Janson,
så nu längtar jag tills de kommer
hem så ska vi leka och så ska jag sova hos frida. Näst nästa vecka någon dag
men jag ska nog försöka snika till mig minnst 2 nätter då :D Myyyys

Har lekt med fhrida ett tag idag också :)
så har jag varit ute och kört med körskolan och idag var det massa backning
som stod på schemat, men de var kul.
Ska köra imorgon också efter skolan =)

Men nu ska jag gå och lägga mig =)
Fullspeckad dag imorgon!

Godnajt!

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0