tipspromenad med sol

Idag var jag duktig och gick upp kl 10. Hade satt alarm då, för
jag skulle ut och gå tipspromenad. Härligt var det varmt och skönt.
Fick ju gå själv på den eftersom att svärföräldrarna hade hand om den
så de hade gjort frågorna så det fick ju inte gå själva och fredrik vägrade.
Fick ju dock bara 6 rätt av 12 och jag missade en fråga för jag gick
mest i min egna värld och lyssnade på musik och struntade i hur det skulle
gå med tipspromenaden. Och sen när jag hade gått den så skulle jag
svara på en skiljefråga, och den var hur många gram rådjurshornet vägde,
OMG lixom jag kan ju inte gram och hekto och allt. Men man skulle svara i gram
och jag tyckte ju att det vara ganska tungt så jag drog till med 930 g, men det vägde tydligen bara 108 g
haha, shit så awesome jag är :P hah
jaja det var det.
sen satt jag ute i solen ett tag också men det var ju så jäkla varmt.

Men nu ska jag och fredrik starx åka på kalas för min ingifta moster har fyllt år.

Ledig från skolan imorgon också, inga fel inga fel :D så än är det inte slut på lovet :)
Wonderful.
Börjar på att få ont i halsen... igen, men det är inte lika farligt som förra gången.

Men ni får ha det bra =)

PUSSPUSS/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0