Rubrik:

Ja ni! Vart har solen varit de senaste dagarna?
Hade tänkt gått ut och gå nu, men jag vet inte!
Eller jo. Jag MÅSTE. Mn jag gör det strax.
Men jag vill ju ha sol. Det ser ju inte ut som att det vlir det under veckan heller!

Nästa vecka från Måndag till onsdag så ska jag sova i torsby och fridiiii ;D
Då ska vi grilla också om det blir fint väder.

Har nyss skrivit klart min fanfiction bverättelse. Fan va dålig den blev. Men
skit samma.
På fredag blir det historia prov också. Och
det
måste jag träna på. Har ju inte gått så bra på de andra proven.
Sen på måndag har jag prov i Psykologi!
Fy fan säger jag bara...

Vill bara att det ska vara måndag eftermiddag nu så alla prov är klara!

Var ute och körde med körskolan idag också :)
och nu ska jag äntligen få åka iväg på halkbanan strax.
han har/hade skrivit upp mig på listan så nu är det bara att vänta tills det finns tid ;D
Längtar :D hihi =) =)

jaja, men jag får väl gå utr och ta den
där promenaden nu då som är så väldigt viktig!!

ha det gött =)

PUSSPUSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0