Långfredag

Nej om man kanske skulle ta och bli lite bättre på att skriva
på bloggen ? Nu har jag ju ändå fått intenert och ferdrik igen.
Så nu kan jag sitta på min lilla minilaptop samtidigt som han
spelar sitt nördiga tv-spel :P

Idag är det ju långfredag... tycker inte att den har varit särskilt lång,.
Har sovit mest idag känns det som så det har gått ganska fort.
Var inte så jätte länge sen som jag och fredrik skjutsade hem fhrida.
Så hon har varit här ikväll och det var kul :)

Igår vart hon och jag på 20 års kalas i lysvik.
Så där får jag nog säga att det var där ;)
Men men .

Imorgon blir det selma iaf och då jäklar ska ni få
se på röjj ;) haha. nej då, jag ska nog ta det
ganska lugnt :P

Så nu ligger jag i sängen och tänkte att jag skulle kolla på wipeout
men jag hittar ju inte vart man trycker på att man ska se avsnittena.
så jag funderar på att skita i det :P
kanske drar i USB minnet ictället och ser på hancock en gång till ;)

ha det bra iaf :P

PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0