kalas i torsberg ikväll sunkan

Nu har vi ätit mat och friat fredrik. Han har inte fått nått av
sin mamma och pappa än och jag kan inte avslöja här heller vad det
är ifall att han skulle läsa min blogg.
Men av hans ena syster så fick han pengar och av den
andra fick han golfklubbor. Och jag har INEGEn ANING om vad jag
ska köpa till han... börjar få lite panik :S
snart ska vi fika och sen ska jag och fredrik åka ner till sunne
och köpa chips och hömta en stor kasse med kläder hos min
kusin
som jag skulle få av henne :)
Älskar att få kläder:P haha.

skola imorgon igen då.. denna helg har gått fort
även om jag inte har gjort nått spec. men jag har ju bara en lektion imorgon så
jag ska
väl inte klaga. och jag ska ut och köra med körskolan imogon
också.
Hoppas bara att det blir fint väder nu under veclan. Känner verkligen vårkänslor
och vill ha sommar nu...
Jaja, men nu ska vi gå och äta tårta :D

ha det bra =)

PUSSPUSS/SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0