blev karlstad trotts allt

Det blev en sväng till karlstad idag. Var bara där i
40 - 50 min, men det räckte för att jag skulle
hinna köpa 2 par skor och ta ett varv inne på IKEA.
skulle ju ha åkt dit med linus och en kille till, men
så blev
det inte sp jag drog med mig hampus olsson
istället
och tack och lov för det, för nu fick jag mina skor
som jag har längtat så efter :P

Sitter hemma hos mamma nu. Sintra
ligger och drömmer. Det verkar som att hon jagar någon
för
hon springer med benen och grymtar :P haha.
Ja och fredrik är hundvakt åt henne ikväll
för mamma och henrik är på 40-års kalas.
men mamma kommer nog hem strax.

Imorgon ska vi fira fredrik
men han får present av mig på torsdag
på hans födelsedag. men jag har ingen aning
om vad jag ska köpa till han.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har just nu en veckansbloggtävling på bloggen, lust att vara med kanske? :) Kram!

2010-04-18 @ 13:09:05
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0