Varför skriver jag på min blogg egentligen?

Läs och NJUT!

Hmm, ja man kan ju fråga sig varför jag egentligen skriver på min
blogg eftersom det bara är ca 5 - 10 läsare per dag, vilket jag tycker
är tråkigt.
För jag vill dela med mig utav min vardag. Jag vill att folk ska vet att
jag är en öppen person och inte en som stänger ut alla andra.
Nej utan jag är helt enkelt en glad tjej som bara vill dela med
sig av sin glädje/sorg/ilska och allt vad det är.
Men jag känner faktiskt att jag inte har någon lust med det eftersom att
det aldrig är någon som läser eller ens
verkar intressera sig om mina inlägg! Utan man får bara kommentarer
där det står (fin blogg/ hur är det)
Visst jag tycker att det är jätte kul att folk bryr sig och att det tucker att jag
har fin blogg.
Men jag känner att ibland vill jag känna att folk har medkänsla i det jag skriver.
det var väl det jag ville få ut av denna text.

Men nu tänkte jag faktiskt dela med mig lite utav både gott och ont som har hänt idag!
Vi var ju på orientering som ni kanske vet.
Och det goda var väl att man fick många goda skratt,
och att vi tydligen var ute och gick på "snoppåsen" Lustigt namn tycker jag.
Och det jag tyckte var "ont" måste ju ha varit den otroligt långa vägen. Och att man blev trött i benen och fick ont i trampdynorna. Och + att jag och erika såg en orm :O

Sen vill jag väldigt gärna dela med mig av en dikt som min underbara kompis Fhrida har skrivit till mig

Vänskap är något man ska bevara,
något fint som jag hittade i Sara.
Vänskapen är förstående och kärleksfull,
jag tolkar den som något mycket värdefullt.
Den lyser där som det var mörkt,
den hjälper en att le åt det man förut sörjt.
En vän står aldrig i skuld,
gratis hjälper den att visa att livet är hoppfullt.
Den ser och förstår,
att man fortfarande har det svårt.
Den innehåller också hat och gråt,
men en äkta vän tar alltid emot ett förlåt.
Den tar hand om varann,
vänskapen är inte falsk, den är sann.
Alla ser,
men det är en vän som berättar att man orkar mer.
En riktig vän, får en att se ljuset igen.
Vänskapen är något man ska bevara,
detta fina hittade jag hos Sara<3

/ Fhrida

och hur glad tror ni inte att man blir av en sån fin dikt som ens underbaraste bästavän har skrivit helt på egen hand!
Ååh, jag älskar henne så mkt. Jag vet att hon ställer alltid upp för mig vad som än händer.
Det kommer alltid att vara hon och jag!




  
           
                                                ♥



/ Sara


Kommentarer
Postat av: fhrida

vad sööt du är =)

du gör mig glad. love!

2009-09-18 @ 17:22:46
Postat av: jen

försöker, för simons skull. kram!:)

2009-09-18 @ 17:34:48
URL: http://jaenniee.blogg.se/
Postat av: jen

oj tack så jättemycket! betyder så himla mycket att få höra att det är bra.. skriver bara av mig men är ändå helt omöjligt att uttrycka känslorna så som dom känns i text. kraam!:)

2009-09-18 @ 18:06:12
URL: http://jaenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0