Sry

Förlåt för att jag inte har
skrivit nått idag!
men jag har inte varit hemma
på hela dagen.
men imorgon blir det nog bätter för då tror
jag att jag ska vara hemma hela dagen.
kanske åker ner till sunne och leker med IA :)

Idag har jag varit och sett på crosstävling.
Det var kul, men jag mådde inte så bra så
jag var mkt trött. Men känner miog bättre nu!
Sen var vi hem till mamma på kalas.
Och sen när vi kom hem till Fredrik
så gick jag ut och gick!
Härligt härligt måste jag säga.
Har faktiskt gått ner 2-3 kg :D
Hur duktig känner man sig inte då ? ;P

ja jag har väl inet så mkt mer att berätta
om idag! Men imorgon lovar jag att skriva mkt :D
Om inte jag och IA följer med och kollar på killarnas bandymatch
i Lekvattnet.
Jaja, ha det bar så länge!
PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hejhej! allt bra en söndag som denna?

2009-09-20 @ 10:33:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0