Sorry!

Förlåt för att det var ett tag sen jag skrev. Men jag har lixom......tappat lusten för att blogga!
Men jag ska försöka komma igång igen. Men ibland kan det vara svårt att komma på
vad man ska skriva så då kan det vara bra att låta bli ett tag tycker jag!

Men nu har jag lite att berätta. Inte så intressanta saker, men jag känner ändå att jag vill
dela med mig utav det.
Som t.ex att min bästa kompis Fhrida och hennes pojkvän ska flytta till en lägenhet till Freda´n.
Så det är på IKEA nu och handlar järnet. Och att jag var ute i skogen nyss och plockade lingon
till min mormor och morfar eftersom att det är 80 år så orkar det nog inte göra det själva!
Och sen upptäckrte jag i skogen att mitt örhänge var borta och jag trodde verkligen att jag hade
tappat det i skogen och att jag aldrig skulle hitta det igen. Och naturligtvist så hittade jag det inte i skogen,
vilket kanske inte var så konstigt. men det visade sig till slut att jag hade inte ens tappat det i skogen
utan jag hade tappat det inne på toaletten. Så min kära svärfar hittade det. Hihi :)

gud vad skönt det kändes att jag hade lite att skriva om. Som sagt var inte det intressantaste
att läsa om, men nu har jag iaf skrivit ett inlägg.

Jaja, men jag ska försöka skriva ett till inlägg sen :)
PUSS & KRAM / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0