skolan nu !

Jaha nu sitter jag i skolan och har lika tråkigt som vanligt!
men jag ska gå in på vetgirig och köra lite.
Ja, idag blir det nog en tråkig dag! måste träna på kommunikations prov.
Och snart ska jag och ia gå till sjukhuset för jag ska fråga om jag får ta prover för astma!
Jag tror inte att jag har det, men man ska aldrig säga aldrig, eftersom det tjuter i bröstet när jag andas och morfar har astma, och jag brås väldigt på honom.

Nu har jag iaf UF, vilket jag tycker har blivit en väldigt tråkig lektion. Tur att den är slut om 25 min!

och idag kommer jag inte hem förrän klockan 5.
Jaja, men nu hade jag inte så mkt mer att säga. Ha det bra.
PUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0