Oops!

Oj då, inte ett enda inlägg idag och klockan är 20.00. Sry!
men jag har inte riktigt haft tid idag! Jag var i skolan, kom hem, somnade i soffan och sen gick jag ut i skogen och plockade svamp :) shiit asså, det finns ju hur mkt som helst :P
Så ni som gillar att plocka svamp ska ju ge er ut imorgon och ta det sista som finns kvar. För strax är det slut.
Jag hade tänkt att jag skulle ut och gå, men istället så gick vi ut och plockade svamp. Inte riktigt samma motion men det är skönt att vara ute!
Egentligen känner jag att det kvittar om jag inte har skrivit något idag, för jag har ändå inte haft något att berätta om!
Jaja, men ni får ha det så bra så skriver jag imorgon :)
PUSSPUSS / SARA


jag strävar efter håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0