Nu borde jag få en jäkla tur

Nu borde jag få en jäkla tur eftersom att jag hittade 4 stycker fyrklövrar
i förrgår på ca 4 minuter. Jag tror inte att man kan få mer tur än så. Men
än så länge så har jag inte märkt ett dugg, men det kommer väl snart får jag hoppas.
Om ni inte tror på mig så kommer jag att lägga in en bild sen för jag tog kort med
fredriks mobil och jag vet inte vart den är.

Jaja, igår fylde iaf min låssasbror johan år :) GRATTIS :D

Och igår hjälpte vi klamer och Fhrida att flytta lite, men det bliv inte så våldsamt
som jag hade trott :P

Nej, ni jag var på Mârten igår en sväng på dafgen efter skolan också. Köpte lite godis
och det var efterlängtat kan man ju säga!
Nej nu funderar jag på att ringa fhrida.
Hörs imorgon kanske :)

PUSS / SARA ♥




Kommentarer
Postat av: - H *

- grattis then!

2009-09-12 @ 18:27:14
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0