Mammi :)

Idag fyller mamma år så hon fick frukost på sängen :)

Men jag sitter här i skolan och vill bara hem, hem, hem!
Varför denn plågsamma skola som bara består av långa
idiotiska raster! Man går i skola för att lära sig saker.
Inte för att gå runt och ha tråkigt i flera timmar i streck.
Fy! Så idag harjag bara 3 lektioner men jag slutar ändå
inte förrän klockan 16.00. Vem fan gör såna dumma
sheman? hmm. så nu har jag 2 timmar och 40 minuter
rast, sen har jag en lektion och sen en timmas rast
och sen sista lektionen börjar klockan 3. Kan det bli
mer värdelöst? Nej jag skulle inte tro det. Om det ska
va såna jävla raster varje dag så hoppar jag fan av
skolan. Nej riktigt så illa är det inte. men just nu känns
det så... Vill bara komma hem nu.

Idag när jag kommer hem så blir det inte så mkt.
Vi ska väl bara vara hemma och mysa med mammi
eftersom att det är hennes dag idag :D

Nej, va fan ska man hitta på nu?!
Bara gå runt och se dum ut eller ?

men ni får väl ha det så bra:)
det tänker inte jag ha iaf!

PUSS / SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0