Kort dag!

Jag har redan slutat och det känns väldigt skönt! Så nu ska jag
snart åka hem och sätta in pengar på banken och sen ska jag
hem och sminka mig och lägga in bilder på min, erika och Lisas blogg.
www.makeupyourday.blogg.se
Den få ni titta in på senare när det har kommit bilder, för nu var det
ett tag sen vi la in på den. Men det måste det bli ändring på.

När jag kommer hem sen så ska jag va med fhrida efter klockan 3
för då kommer hon hem från skolan. Det var ett tag sen jag och Fhrida
va på "riktigt". Men det får det väl också bli ändring på tycker jag!
Jag ska försöka lägga in så många bilder som möjligt ikväll, så
datan kommer säkert lagga ihop.

Nej nu ska vi ta ocg gå ner till bussen och sen blir det en härlig hemfärd!

Hörs sen!
PUSS



Sara <3 Fhrida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

f <3 s =)

2009-09-01 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0