Hem till mamma!

Sitter i skolan nu med Lisa.
Ia är sjuk idag :(
Men hon fyller iaf år imorgon :D
Ska hem till henne och äta tårta om hon blir frisk.
Sen ska jag ner på sunne och kolla på present till henne :)
Men hon kanske får den på fredag!
Vi får se hur det blir med den saken.
Eller så får hon den imorgon :)

Jag ska sova hos mamma inatt :) Myys!
Tro att jag gör det imorgon också, för det var typ 2 veckor sen,
så jag känner att jag saknar alla där hemma!
det kanske blir åh övningsköra sen också, och bada bastu.
Min låssas pappa har faktiskt gjort en :D
Mamma säger att det bor en liten Einst i honom.
haha, och han som verkligen hata honom ;)
Jaja, kommer hem 10 över 2 iaf. riktigt skönt.
Gör det imorgon också.
Och imorgon har vi gymap som verklugen är det fitt tråkigaste lektionen man kan ha.
Fy fan!
Jaja, men nu ska jag ta och sätta igån och jobba lite.
Gympa och UF ligger på ungefär samma nivå!
Båda Suuuuger.
Blä blä.
Aaa, men jag får se om jag skriver på bloggen imorgon.
Det spörs.
Pusspuss / sara


Bäbis <3

Kommentarer
Postat av: E*

gu vad glad jag är ibland att jag inte har någon vanlig idrott i skolan ;)

2009-09-28 @ 19:11:00
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0