Härlig dag :D

fy, jag vaknade för en timma sen och jag har absolut inte gjort
något annat än att suttit vid datorn. Inte har jag kunnat ringa till
fhrida heller eftersom att hon antagligen ligger och sover.
Men idag är det iaf underbart väder. men jag tror inte att det har
blivit så varmt än. men det kommer nog om någon timma.

Fy, imorgon är det den där jäkla skolan igen!
Helgerna är på tok för korta!
Ja för min del skulle det gärna vara tvärt om. Att det som är vecka nu blir helg och det som är helg blir vecka.
Låter det inte hur skönt som helst.  Nej men nu känner jag att
jag har plågat er med att skriva om absolut ingenting, så jag slutar nu!

PUSS / SARA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0