halv 2 idag, ja visst!

Åh jag hade sett mitt nys schema i morse och fick världens chock när jag såg att jag har 3 och en halv timmas rast på måndagar. Då blev jag sur. Men det var ju tur att vi fick flytta upp lektionen så jag slutar halv 2 på Måndagar. Och på tisdagar slutar jag klockan halv 1. mycket skönt så jag kommer hem kl 2 på måndagar och tisdagar. uuh va skönt.

Imorse trodde jag att jag skulle dö på fredrik. Jag hade satt mobilen på ringning så att jag skulle få snooza i 30 min. ååh vad härligt tänker man ända tills man hör att fredrik ligger och snarkar och att ahn andas som om han inte skulle få någon luft! Så jag fick snällt ta och stoppa gula hårda, stenhårda öronproppar i öronen så det skulle bli tyst. och det var ju tur att det funkade. Annars hade jag ju aldrig fått snooza!
men nu ska jag ta och gå in på vetgirig och svara på frågor. det verkar kul :D
ha det bra. Jag kommer tyvärr inte kunna skriva mer på bloggen idag eftersom att jag ska hem till mamma och där har vi ingen dator :$
jaja, men det har jag klarat mig utan i 4 år så varför inte 4 år till?

Jaja men jag skriver imorgon :)
ha det så bra så länge.
PUSS/SARA


Får träffa denna underbaringen sen :) Mammis lilla älsklig. det är jag och sintra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0