...

Jag kan komma på mig med att jag glömmer bort att skriva på bloggen vissa dagar!
Men jag har inte så mkt att berätta.
Men igår hade vi iaf skolkort och jag tänkte lägga ut några bilder som vi tog, bara för att ha lite kul!

Jaja, men nu sitter jag iaf och äter pez ur såna roliga leksaker!
En har jag fått av min låssaspappa, och en har jag faktiskt köpt själv :$
men men, man ska väl vara BARN så länge som möjligt.

Gick till fhirda idag direkt efter skolan. Mys!
Sen kom Fredrik och hämtade mig så skjutsade han hem mig till honom.
sen åkte han tbx till sunne för han skulle vara med en kompis!
Så jag blir väl själv här tills halv 10 ikväll när han kommer hem.
Jaja, jag skriver väl mer sen när jag får tråkigt!
PUSSPUSS / SARA


erika, jag, lisa och nicole


Jag och erika



Lisa, nicole, jag, sofia, emma, desiree och eddie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon piercing? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-23 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0