10 September

Idag har jag bara en lektion. Känns hur underbart som helst. Ni kanske tycker att det var onödigt att jag åkte hit men vi har lektionen där vi håller på med vårat företag! Så vi har en del att göra. Men ändå har vi inte satt igång än! det verkar inte som att vi kommer göra det idag heller.

jaja, idag kommer jag iaf hem klockan 12. Hur skönt som helst måste jag säga. Och sen kommer fhrida hem runt 1 eller nått sånt så då ska jag vara med henne och följa med henne till doktorn. Men när jag skriver doktorn så är det inte så allvarligt som det låter. men vad vi ska göra där är faktiskt hemligt!

Hmm, vad gjorde man igår tro? jo jag var med fhrida, fredrik och Klamper ett tag, men sen åkte jag hem till mamma och sov där för fredrik hade träning och jag hade inget att göra under tiden då för Fhrida skulle duscha och städa på sitt rum och så. Och på lördag förresten så ska fhrida och klamepr flytta. Jag trodde att det var på fredag men så var det ikke. Så jag tror att vi kanske ska hjälpa dem och de behöver hjälp! Kulkulkul tycker jag.

PUSS / SARA

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0