Ted Gärdestads bror!

Just det. Idag kommer ted gärdestads bror till skolan och ska sjunga och berätta om hur det var när ted tog livet av sig! Hemskt men intressant tror jag.
Jag sov hos mamma inatt och så blir det även inatt och imorgon också. Imorgon iaf, men ikväll är osäkert. men jag tror att jag ska det.
Igår gjorde jag inte så mkt. Va i skolan och sen hem till Fredrik och packade saker och sen till mamma.
Och igår fick jag en MP4 av min låssas pappa HENRIK :) Det var väldigt snällt av honom tycker jag!
Idag har jag bara en lektion och den håller på nu. Sen rast till kl 1 för då ska vi lysstna på Teds bror och det är slut kvart i 3 och då ska jag vänta på tåget tills kl 4. Ganska dryg dag med många raster! Fy fy! Men eftersom att det är obligatioriskt att gå och lyssna på det så får jag väl lov till att göra det.
jaja, men nu ska jag kolla runt lite. Har nog ganska många inlägg på blogglovin att läsa.
PUSSPUSS / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0