Sovmorgon imorgon :D

Förut ringde Maria Axenvall (glöm inte det skånska utalandet) till Ia och sa att vi inte har någon lektion imorgon, vilket innebär sovmorgon till 12.40. hur skönt är inte det då?

Var och hälsade på Patrik idag. Det var kul även om vi inte gjorde så mkt. Har ju trots allt inte träffat honom på 4 månader ungefär!
Imorgon blir det bil hem från torsby! Jäklar så skönt. Sen ska jag leka med min kusin (5 år) :D
Var väldigt länge sen jag lekte med henne så hon blir säkert glad.

Historiaprov imorgon. Jag har iaf svarat på alla frågor, men jag orkar verkligen inte läsa på. jag får göra det till morgonen eller nått. För ikväll tror jag ju ite att jag orkar!
Jaa, ikväll är det fotboll också. Sverige-Albanien även om jag ite vet vad det är för särskillt med den matchen så tror jag att jag ska kolla lite på den. Jag får se hur jag gör, eller om jag degar mej framför datorn när Fredrik ändå ska iväg på träning!

Jaja, jag skriver nog ett inlägg till sen :D

PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du proven ändå?

2009-10-14 @ 20:09:03
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0