Söndag

Iadg är det söndag. riktig slappisdag. Vilket det även var igår.
Jag och Fredrik hyrde film, fasktisk 2 stycken.
The boat that rocked och Patrik 1,5

De var riktigt bra tycker jag. Speciellt Patrik 1,5. ni som inte har sett den borde verklogen se den.

Än idag har det inte hänt så mkt. Vi har städat och så. men snart ska vi åka hem till mamma och mysa. Vi ska äta tacos. Mums mums. Och sen ska vi till fhrida och klamper på Brobygatan :D
men innan vi åker till mamma så ska vi lämna in filmerna som vi hyrde. Annars blir det mycket dyrt för en fattig student och en arbetslös liten pojke!
jaja, men nu ska jag försöka få fredrik bort från Tvspelet så att vi kan åka till mamma nu :)
ha det bra så länge så skriver jag ikväll.
PUSSPUSS / SARA


Mums med HÖST :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0