Skola och fint väder!

Sitter i skolan nu och tittar ut på det fina vädret och skidtjejer som står utanför förnstret och sprutar vatten på varandra. Det är härlig känsla det :D
Sen ska jag hem till gulliga, söta, rara, lilla Erika och färga håret på både henne och mej! Härligt att få bort den äckliga utväxten. SKÖNT! och Ia ska också bli ljusare i håret. 
Nu har vi iaf UF och vi har ingen lärare för hon gick på ett möte. men vad gör det när det ändå bara är jag, Erika och Lisa på den här lektionen. hur härligt som helst att bara få sitta och läsa andras bloggar hur mkt man vill eftersom att läraren inte bryr sig. Sitta och störa sej på olika bloggerskor för att de är så blåsta och knäppa. jaja, jag är glad över att jag inte är sån....eller är jag det ? Hoppas inerligt att svaret blir nej. 
Jaja, men nu ska jag iaf läsa några blåsta bloggar....säger inga namn :D
ha det bra så skriver jag när jag kommer till Erika eller när jag kommer hem. 
PUSSPUSS / SARA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0