Näst sista dagen innan ett välförtjänt höstlov!

Men själva dagen kan ju bara dra åt helvete. För jag har ett prov idag som jag inte har tränat alls mkt på. Men men, jag får väl gissa mig fram som på alla andra prov! Hmm.
Men imorgon har jag ingen läxa och inget prov så det ska bli skönt att komma hem i eftermiddag och inte behöva sätta sig med läxa direkt.
Hmm, jag undrar varför båda jag och lisa är blockerade från vetgirig.nu ;) haha, aj man kan verkligen undra!

Jaja, men sen åker jag hem kl halv 2 och det ska bli hur skönt som helst!

Förlåt Fhrida att jag inte pratade med dej i telefon i morse <3

Nej, sen under matrasten som är 2 ½ timma lång. dryg men välbehövligt eftersom att jag måste plugga!

jaja, men jag skriver sen :)
PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0