Mums :)

Idag vaknade jag typ kl 10 och sen ringde Lisa Jenkins och vi pratade om lite allt möjligt :)
Underbart väder upptäckte man ju sen :) Då blir man ju på hur bra humör som helst!
Jag älskar solen. Så nu fattas det bara snö :d Ååh, tänkt när snön kommer :)
Härlig pudersnö väntar man ju på såklart (Y)

Idag tror jag att jag ska vara med Fhrida en liten stund senare, Och hon ska färfa sig idag :D Mörkbrunt med ljusa slingor i :) Det tror jag blir super snyggt!

Ha det bra så hörs vi någon dag :) PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Sv: Okej =)



Jag vill också ha snö. Är sugen på att åka skidor =)

2009-10-27 @ 19:16:20
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0