Måndag

Härligt det känns att jag har svarat klart på allt till ULS provet så nu är det bara att läsa på.
Men jag har inte svarart klart på alla natur frågor och det är det var det som är det tråkigaste!
Men men, det får gå som det går känner jag. Det är ju tur iaf att jag förstår mig på ´näringsrika och näringsfattiga sjöar :P Och plankton som är en encellig bakterie (eller vad det var :P)
jaja what ever ?
Nu ska jag iaf gå upp och äta mat :) mums, och sen ska jag träna lite på provena och sen blir det väl datorn.
Och jag funderar faktisk på om jag ska se på "Sveriges fulast hem" ikväll. Ett program som jag faktisk aldrig har sett. Någon som har sett det och tycker att det är bra ?

Skriver sen, nu blir det mat.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0