Kallt igår

Igår var jag ute, vilket jag faktiskt ångrar. Jag var trött och det var iskallt och jag ville bara hem till den varma sköna sängen. Hur skönt som helst kände jag då. Kom iaf hem tillslut och klockan blev inte mer än halv 2 innan vi var hemma. Men sen blev det massa tjafs. hur jobbigt som helst. men det är väl som vanligt efter en utekväll. Blev nyktert för min del också.
Jaja, idag ska vi iaf bara ta det lugnt, kanske hyra en film (fast det är ju blog awards ikväll också som man inte vill missa!) och köpa massvis med godis ocg chips och dricka. Underbart!
Men sen så ska jag hem till pappa och hämta alla saker man lämnade där igår. Plocka bort flaskor och hämta mina underbara fleecetröjor som jag fick av min snälla pappa igår. Så snäll så är han :) Får faktiskt väldigt dåligt samvete för att jag bara träffar honom när jag ska få saker eller pengar. Men det blir så när han jobbar i Norge och på helgerna kommer han ju hem men han är typ aldrig hemma ås jag kan inte träffa honom ändå. och han är svår att nå på telefon också.
Nej, jag känner redan nu att det här kommer bli ett långt inlägg osm ingen orkar läsa om jag inte ger mig snart!
Vädret är regn och rusk idag.
Och hela gårdagen var jag på dåligt humör eftersom att jag fått i mig på tok förlite med mat under dagen. Frukosten kom upp lika snabbt som den kom ner! Blä blä. Har aldrig hänt mig förut. Men någon gång ska väl va den första gången.
Sen känner jag att det var skönt att jag tog det lugnt igår kväll med allt vad utegång heter.
nej nu ska jag ge mej. Kanske skriver sen :)
Ha det bra så länge.
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: Sanna

tjo ^^ allt bra? Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling

2009-10-03 @ 17:07:48
URL: http://lolad.se/
Postat av: E*

jag med ;) man kan aldrig få för mycket!

2009-10-03 @ 22:09:57
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/
Postat av: inblicken

Läs gärna min blogg om hur det är att vara tjejen som har kontakt med den andra sidan.

2009-10-04 @ 11:13:47
URL: http://inblicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0