Idag var det söndag

Ja och som vanligt så var det fruktansvärt tråkigt.
Jag hatar Söndagar. Det händer alldeles för lite då.
Fast idag var jag på innebandy match. Och ursäkta mig men
det var nog den absolut värdelösaste matchen jag någonsin
har varit och kollat på. Efter 57 sekunder så stod det lixopm 2-0
till laget jag hejjar på. Och efter 20x3 min så blev det 15-0.
Så det var ju inte så spännande om jag säger så.
Plus att det kostade 20 kronor att gå in. Då blev jag faktiskt riktigt
irriterad. Jag tycker faktiskt inte att man ska ta betalt för att man ska
kolla på någon sport. Okej stora sporter där kändisar är med, men fan inte
i lilla Sunne. Här har vi inga kändisar förutom Helene Tursten och hon är lixom författare.
M;ycket att ropa hej för. Nej så jag tycker att det är helt fel.
Visserligen gillar jag Helene Turstens böcker :P men det hörde inte riktigt hit.
Jaja, men nu ska jag gå upp och tvätta bort mitt smink och sen ska
jag lägga mig och sova i den nyrena söngen :) jag har nämligen bytt lakarn :P
Meningslöst inlägg :P jaja, men jag vet en som skriver meningslösa inlägg varje dag :P
Ha det bra!
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: erika

emmas kompis robert. Rätt fräscht!

2009-10-26 @ 12:33:16
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Sv. Haha okej, när är klassfesten då? =)

2009-10-26 @ 21:22:44
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: erika

ja han och några till var här hela dagen i förregår och var bakis allihopa. Han spydde ju med öppen dörr så det lät ju i hela lägenheten. Fy vad äckligt det va :S

2009-10-27 @ 11:25:18
URL: http://iadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0