hemma hos fhrida

Sitter hemma hos fhrida nu och väntar på att lotta  och några fler ska komma :)
Och lite senare bär det av till torsberg :)
HALLOWEENFEST!

Och för min del blir det utgång även imorgon fick jag reda på.
Inga fel...tror jag inte. Det beror väl på om han vi ska på fest hos har några
nerver kvar efter alla fester han har haft.
Han är nämligen ett litet nervvrak vilket kan  vara ganska kul att titta på ibland :P
Nej nu var jag lite för elak. Men han blir alltid sur för nått litet. Ovch då måste
man ju få skratta lite.
Jaja, men nu ska jag ta och vara lite social mot fhirda : D
Ha det bra så skriver jag imorgon för idag kommer kag inte att mer tid för det :)
Chio :D

PUSSPUSS / SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0