Halloweenfest :D

ÄNTLIGEN är det den stora dagen som man har gått och väntat på i över en vecka :)
men redan imorgon är det över. Jag ska nämligen på en halloweenfest.
Kommer skiiiit mkt folk så det ska bli så jäkla kul :D

Och som vanligt vaknade jag skit tidigt och jag vaknade även flera gånger
inatt. Och sen när jag vaknade kl halv 10 så trodde jag att klockan skulle
vara typ halv 12 eller nått. Så vi får väl se hur länge jag orkar vara uppe ikväll.
Tråkigt om jag är skit trött kl 10 då :P Hahah, då får ni tvinga kvar mig.
Så mycket mer har jag inte att säga nu. Jag tror att jag ska gå upp och se på TV:n
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ha en bra dag :)

2009-10-30 @ 11:08:08
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0