vet inte vad min rubrik ska få heta

Nu har lärarna på skolan äntligen kommit på
att ungdomarna kanske vill sitta på datorn
när man har jätte lång rast.
Så nu är inte facebook m.m blockerat som
det alltid har varit förut. Där får faktiskt lärarna en
guldstjärna i kanten av mig :D

Nu ska jag snart ha kommunikation
och då är det väl några som ska redovisa.
Kan ju bli drygt att lyssna på, men det brukar gå
ganska fort!
Nu har vi ju haft 2.40 timmars rast, så vi har
gått runt på skolan och bara haft tråkigt.
Fast jag gjorde ju lite svenska förut. Så lite
diktig har jag allt varit.
men nu ska jag gå på kommunikation.

Ha det bra så länge :)
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: simone

Vad duktigt av dem :D

2009-11-26 @ 13:10:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lena K :)

nja jag e inte så speciell duktig , elr jag e duktig i matte, men engelska är inte min grej& läraren klagar på att jag inte jobbar nått i engelska, så jag kämpar med detta ! :)

2009-11-26 @ 17:12:18
URL: http://lenaakuzmitska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0