Underbart...

Helt underbart väder ute idag! Snacka om att det verkligen behövdes nu
efter alla dagar med regn och grått. Nej fy fasiken vad det har varit deprimerande!
Men nu är solen här iaf!
Idag är mitt schema fullspeckat!
Först ska jag pyssla lite inför julmarknaden, sen ska jag på barnkalas, sen blir det hem till mamma, och sen är det utgång med Fhrida och brudarna.
Hoppas att det där sista kommer bli jäkla kul.

Har inte så mkt mer att säga just nu!
Jag skriver sen när jag kommer hem till Fhrida :D
Ha det bra så länge söötisar <3
PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: usch nej. jag tål inte barn

2009-11-21 @ 15:42:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0