Trött som trötter i snövit

Ja det kan jag lova att jag är.
Jag är så fruktansvärt trött.
Och idag slutar jag inte förrän kl 4
fast att jag bara har 3 lektioner.
Då har man ganska mycket rast iaf.

Nu sitter jag iaf har har UF och snacka om att man har en lärare som tjatar hål i huvudet på en.
Åååh vill bara göra mig av henne på nått sätt.
Och Lisa är inte här idag heller :( Den lilla sjuklingen.
Hoppas att hon kommer imorgon!

Igår ar jag och hälsade på mormor och morfar, och min lilla kusin var där också.
Hon skulle iväg och klippa sig (fattar inte varför de utsätter det stackaren för det eftersom att hon inte har nått hår nästan) Jaja, men hon skulle iaf ha rosa färg i håret.
Sån sprayfärg vet ni som man alltid ville ha när man var liten.
Så det skickade ett mms och visade.
Och hon blev så söt.
Fast det syndes ju inte att hon hade klippt sig :P

Efter UF:en nu så har vi 2.40 tim rast. Och det är ju ganska så jäkla drygt!
men det är bara att bita ihop...som vanligt på den här skolan.




Längtar tills det blir snö och jul :D


Puss på det!

Kommentarer
Postat av: emma

det låter bra det (: jag ska bara iväg lite med min lilla mamma sen blir det nog bara till att vara hemma

Postat av: lisi

jaa, det är klart att du ska med! :) vad vore allt detta utan en liten busunge? :D

2009-11-26 @ 12:07:12
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

härlig bild!

2009-11-27 @ 18:28:16
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0