Tisdag 10 November

Sitter i skolan nu och har kommunikation. Vi har fått ett grupparbete så jag och emma ska skriva om anorexia!

Fy va läskigt det var när jag skulle skriva rubriken. När jag skulle skriva Tisdag, så blev det Tiadag, flera gånger efter varandra och jag fattade inte vad det var som var fel. Hallå hur handfallen får man bli ?
Jaja, men sån tur va så kom Joel på att de hade bytt plats på tangenterna bara :P Skämt och sido. Jaja.
Kunde iag inte få av dom och sätta dom på rätt plats på nu sitter de på fel. A och S har alltså bytt plats på tangentbordet. Stackars den som kommer hit sen och inte fattar vad det är som är fel. SKriver kanske en hel uppsats och sätter a där s ska va och tvärtom. Stackare.

Och idag fyller faktiskt min förra gympalärare år :) Så honom har ju sagt grattis till :)

Jaja, men idag skultar jag tidigt igen. Så vi ska ut i skogen och åka tråktor ;) hahah.
Och sen så ska vi hem till mamma och hälsa på, får se om jag sover där :D

Ha det bra så kanske jag skriver sen :)
PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0