stressad...

Tänkte att jag kanske hinner skriva ett kort litet inlägg innan min buss kommer
dvs om 5 min...¨
Idag slutar jag iaf halv 11 så jag åker hem halv 12 tror jag eller 11.
Och idag tror jag även att jag kommer att få reda på mitt natur prov och historia prov. Jag trro att båda gick åt helvete.
Igår fick jag faktiskt reda på ett annat prov som jag fick VG på := Alltså 37,5 av 46 poäng. Och jag är väldigt nöjd eftersom att det gick skit dåligt när jag övade på det!

Nej fan shit nu måste jag dra.
Skriver sen...
PUSSPUSS / SARA
Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Bra jobbat på provet då, grattis ;D

2009-11-04 @ 14:52:20
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0