Stor besvikelse...

Idag såg jag Paranormal Activity, och jäklar vad besviken jag blev.
Den var ju hur dålig som helst. Jag tror till och med att det kanske
var den sämsta filmen jag någonsin sett utan att överdriva.
Riktigt besviken blev jag. Fast sen kanske det beror på vilket humör man
är på också. Och jag var inte på humör för att se skräckfilm.
Skvatt inte en enda gång...och jag som alltid brukar vara så
lättskrämd. Men men. nu är det ju försent, för jag kan ju inte se den en gång till.
Så ni som inte har sett den, ska ju inte ha för höga förväntningar.
Då blir ni bara besvikna.
Men om du har sett den... Vad tycker du om den i så fall ?

Idag var jag upp till Torsby och kollade på innebandy.

Kanske inte det roligaste jag har gjort, men ändå roligare än

att bara sitta hemma och ruttna.

Fredrik har nyss åkt på träning, så jag tänkte att jag sitter här ett litet

tag och sen går jag upp och börjar göra lite armband.

Väldigt sugen på äppeljuice också, så det får det nog bli :D

 

Hörs imorgon

PUSSPUSS / SARA



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej ^^ jag älskar verkligen din blogg, den e asbra X) kan du kolla in min oxå kanske;) det skulle vara jättesnällt! Vi är rätt olika som peroner men det kan va kul ändå ;)

2009-11-20 @ 12:28:18
URL: http://thesnoo.blogg.se/
Postat av: erika

jag trodde du skulle skita ner dig jag ;) haha. Jag blev nog mest rädd för att pär satt och skrämde upp mig hela tiden men ändå ;) haha.

2009-11-20 @ 16:24:38
URL: http://iadanielsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

skämta du? jag ville typ dö så rädd jag blev :P

2009-11-22 @ 17:09:00
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0