Söndag 1 November

Det har varit en lugn dag idag vilket jag behövde.
Har varit iväg till Lysvik en sväng med barnen.
Och idag fick jag reda på att vi kanske ska åka till
Borlänge till freda´n. Hur kul som helst
eftersom att det är en stad som jag verkligen gillar!
Då blir det shopping på kupolen. Köpa höstkläder
och bara njuta av sällskapet och staden. Bätter kan det inte bli :D
Så nu uder veckan ska jag försöka tigga ihop pengar av mormor och morfar,
mamma och pappa. För här ska det minnsam bli
mycket shopping då :) Love it!

Ledig från skolan imorgon. Har bara en lektion så det känns helt
meningslöst att åka upp. och en dag länger höstlov kan behövas!

Såh jätte bra filmer igår... Freddie Krueger. De filmerna måste ni se om ni inte har gjort det.

Fast jag orkade bara med 2 och en halv igår/inatt. Men jag ska försöka se klart den 3 och kanske

hinner jag in på den fjärde.

 

Ikväll går ju "Djävulen bär prada" på kanal 4, så den ska jag väl se också

eftersom att jag inte har gjort det :D Jag tycker att den verkar bra!

Jaja, men nu ska jag ta och läsa andra bloggar.

Och sluta hacka på mig din jävla fjortis!!! Väx upp för fan. Stör inte mitt liv!! :D

PUSSPUSS / SARA

 

 


Kommentarer
Postat av: lisa

vem är fjortis? :S :D

2009-11-01 @ 17:38:23
Postat av: Melina

vilken fin bild :)

2009-11-05 @ 17:18:54
URL: http://melinaguelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0