snyft

Fick ett sms av Fhrida och hon undrade om jag ville med ut imorogon.
Men som det ser ut just nu så har jag inga pengar :(
Plus att jag ska på kalas imorgon för min lilla kusin.
Visst det kanske inte blir så sent, men jag har ju fortfarande inga pengar!
Och sen ska jag upp tidigt på Söndag också eftersom att då är det julmarknad.
Fan vad jag hatar när det blir så här. Så mkt roligt på samma gång
och man kan inte bestämma sig för vilket av dom man ska välja!
Men just i mitt fall nu är det ju inte så svår eftersom att jag måste
vara med på julmarknaden.
Nu blev jag lite smått ledsen också. Nu kommer jag gå deprimerad hela dagen :(
TACK FHRIDA!
Haha, nej då. Kanske kommer och hälsar på en sväng :)

Jag skriver sen :) PUSSPUSS/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0