Slutar om 45 min :)

Sitter och har sista lektionen nu så jag slutar om 45 min. Har UF, och det går jäklar i mig riktigt bra för oss.
Så det där IG:t är nog borta snart för hoppningsvist!

Idag har vi haft den värdelösaste förmiddagen evert. Har haft temadag om hur det var i Finland runt 1800-talet.
Och vem fan bryr sig om det?
men vi fick iaf tårta, och det var ju snällt att de försökte att pigga upp oss lite, men asså den tårtan var inte god.
Blää! Jaja, men det försökte iaf. Kanske bara jag som är kräsen?
Och sen när jag kommer till sunne så ska jag gå in på Lindex och köpa mig en mössa och kanske nått mer :D

fan va länge sen det var jag övningskörde nu! Och den här veckan hade jag tänkt att försöka komma iväg till tafikskolan och anmäla mig för intensivkursen. Det är ju trots allt bara 4 ½ månad kvar tills jag får ta körkort. Och ska man gå intensivkurs så är det bäst att vara ute i god tid, så jag ska försöka få med mig mamma dit under veckan :) kanske ska försöka komma ut och köra denna vecka också :P



men men, har inte så mkt mer att säga just nu. Men jag kanske skriver när jag kommer hem :)
PUSSPUSS / SARA



Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :))

stan :))

2009-11-09 @ 16:52:24
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0