Skulle ju inte somna

Nej just det..för det hade jag bestämt mig för att inte göra. Jag skulle inte somna efter att jag kom hem från skolan. Men jo då...en hel timma! Bara hoppas på att jag kommer somna ikväll.

Sen har jag jätte dåligt samvete för att jag inte är hemma på min kusins födelsedag till Sönda´n.
Får hoppas på att vi kanske åker från Borlänge lite tidigare så jag hinner på kalaset, men det tvivlar jag ju på :(
Jaja, sånt är livet. Men jag ska ju iaf skicka iväg ett sms till henne :D Och om jag har tur så räcker det.

Ja ni, idag har jag inte gjort ett dugg sen jag kom hem från skolan förutom att jag har sovit och allmänt tråkat mig.
Har inget mer att skriva om just nu. Men snart kommer sebba och Nils och då ska vi spela TVspel och kort...hoppas jag :D

Ha en fortsatt bra dag :)
PUSSPUSS / SARA


Kommentarer
Postat av: ellen

kolla dehär inlägget:

http://eswalander.se/2009/11/03/rosta-fa-en-lank/#respond



du kan få en gratis länk på min blogg! har ca. 500 besökare om dagen :) kram / ellen

2009-11-03 @ 21:00:29
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0