Sara & Lisa är bäst på stjerneskolan!

Lisa och jag har sprungit runt och letat efter datorer. Och tillslut så hittade vi
6 ensamma datorer i ett klassrum. Så det passade ju perfekt.

Har blivit ännu mer tätt i näsan nu. Men men.

Jag som pratade på igår att jag kom in i en bloggpriod där jag skriver hela tiden och mycket.
Men nu kan jag verkligen inte komma på nått att skriva om.
Men jag ska iaf hem till mamma en sväng idag och hälsa på. Var ju meningen att jag skulle sova
hos mamma inatt men fredrik skulle inte ut. För den som dom skulle fira
hade blivit sjuk.
Får se om jag kanske kan träffa Fhrida idag också! Hoppas det.

När jag kommer till Sunne lite efter 2 så ska jag gå hem till pappa och pynta lite smått på mitt rum och städa.
Även om jag inte är där så är det ju ändå kul att det är fint de gångerna jag väl kommer dit.
Så jag ska sätta upp julgardiner, sätta upp en ljusstake, dammsuga och byta i sängen så det blir fräscht :)
Jaja, emn nu har jag absolut inget mer att säga.
Skriver nog sen :D

PUSSPUSS/ SARA

Sara Johansson


Kommentarer
Postat av: simone

Vilken sööt frisyr :D

2009-11-27 @ 15:03:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Jag undervisar streetdance tre gånger i veckan ! :) Du då ?

2009-11-27 @ 17:23:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: lena K :)

jaha okej, får gäster& lillasyster fyller 2 år, så en lite kalas :)

2009-11-27 @ 17:26:06
URL: http://lenaakuzmitska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0