Onsdag 11 november

Sitter i skolan nu och har haft rast i 2.40 tim. Rätt så drygt
fast idag gick det ändå ganska bra.
Så nu ska jag ha svenska om en kvart!
Och sista timmen är gympa, fast då ska vi bara ha teori och betygssnack. 

Ska övningsköra idag när jag kommer hem också. Så ska 
jag in på körskolan och skriva in mig eftersom att det inte 
är så länge kvar tills jag får ta körkort :D

Färgade mig igår, och resultatet blev...gult. Så idag ska jag lägga i slingor och 
hoppas på att det blir bätter :) Fan mitt hår kommer snart trilla av tror jag! 
Men jag ska ju också klippa mig snart så då får jag ta bort det som är slitet. 
Hoppas bara inte att det blir killkort! Hahah ;) 

Eddie har många färger på sin tröja idag! 
Lisa har sina beiga uggs
Erika har sina trasiga jeans
Nicole är krullig i håret 
Och jag är gul :D

det var allt för nu :D
Over and out!

PussPuss / SARA =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0