Nyvaken!

Har alldeles nyss vaknat. OCh fanm vad skönt det var att få sova ut. Under höstlovet så har
jag ju vaknat typ 9 varenda dag.....
Var hemma från skola idag också eftersom att jag bara hade en lektion.
Kändes ju lite meningslöst om jag skulle åka upp på den!

Fan vad jag längtar tills på fredag då :) Då blir det Borlänge! Har fått 1000 kr av pappa

så nu ska jag även försöka tigga av mamma och mormor och morfar :)

Förresten någon som kommer från Borlänge och vet hur länge kupolen har öppet på en Lördag? För det blir antagligen då jag ska til och shoppa eftersom att jag inte kommer dit förrän kl 6 typ på fredag :)

Jaja,

Igår såg jag iaf Djävulen bär prada, och det var verkligen en film för mig. Den var super bra.

Tänkte att jag skulle gå upp och se om det är nått bra på TV:n nu :)

Skriver sen.

PUSSPUSS/ SARA

 


Kommentarer
Postat av: nisan!

fin blogg du har:) allt bra med dig?

2009-11-02 @ 14:47:00
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är bara bra med mig!:) ont i mitt knä av nån konstig anledning men annars bra hehe:D

2009-11-02 @ 19:59:58
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0