lektion snart

Idag ska vi börja med en ny kurs i skolan...psykosocialt arbete.
Och sen sista timmen har vi kommunikation och sen får man
äntligen åka hem :)
Får se om jag kan träffa Fhrida idag ockå. Det vore kul.
Duktig som jag är så gjorde jag ju klar alla läxor igår.
Så nu blir det slappt när man kommer hem!

Hade gympa idag och det var skit kul för en gångs skull!
Vi körde badminton vilket brukar bli kanska långtråkigt,
men idag hade vi olika övningar och rundbadminton
så det var skit kul!
Och jag var ju bäst på rundbadminton iaf :P haha!

Och idag är det bara precis en månad kvar tills julafton.
Och på Tisdag börjar julkalendern på TV!
Någon som ska se ?
Jag ska iaf ge den en chans :) Fast jag får se den på kvällen
eftersom att min buss går en halvtimma innan kalendern börjar :)

Minns hur det var när man var liten. MAn fick absolut inte missa ett enda program. Mamma kom alltid och väckte mig, så satt jag i hennes knä med täcket runt mig och såg på Pelle Svanslös. Hur mysigt som helst.
Vi har ju hur månag julkalendrar som helst innspelade! Säkert 8-9 stycken. Pelle Svanslös är den bästa enligt mig!



Vilken tycker du är bäst ?

PUSSPUSS/ SARA



Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv: Söt du är :) Klicka på länken och sedan trycka på "Rösta upp" knappen :) Jag heter Julia Swalander. Förstår du? :)

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49



Kram<3

2009-11-24 @ 13:41:27
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Postat av: fhrida

mysteriet på greveholm såklart!!

2009-11-24 @ 15:36:58
Postat av: emma

jag har varit duktig och städat idag (: hur hade du det i skolan?

Postat av: simone

sV: Jag designar webbsidor :D

2009-11-24 @ 17:37:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0