Julmarknad

Hoppas ingen av er är uppe så här tidigt i onödan.
Det är synd om mig...jag måste vara uppe nu!

Det var faktiska väldigt trevligt igår :D Mycket kul med brudarna.
Sen på festen så träffade jag min kära broder som jag så sällan träffar.
Eftersom att han bor hos mamma och jag bor hos Fredrik så blir det inte
att vi träffas så ofta. Tråkigt! Så det var ju kul att se han igår :D <3

Jahapp då var man här nu då...julmarknaden! KÄnner mig inte särskilt taggad för att sälja
armband! Men nu får jag helt enkelt vara så snäll och göra det !
Det kommer gå  bättre än vad jag tror när jag väl sitter där.
Så nu måste jag gå upp och duscha, äta frukost och platta håret!

Ha det bra så skriver jag efter 4 :)

PUSSPUSS/ SARA



Kommentarer
Postat av: simone

Vad myyysigt :D

2009-11-22 @ 15:17:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0