ingen rubrik

Sov hos mamma inatt, så idag har vi sätt upp
julgardiner och lite sånt. Hur mysigt som helst.
Sen håller vi på att göra om i köket också så det har varit fullt upp.
Mamma och jag var ner på sunne en sväng också, så vi köpte en
krans att hänga på dörren och 2 nya ljusstakar och en tröja till våran
hund som hon älskade. Den är väldigt färg-glad. Rosa, blå, gul, grön och lila
tror jag att det var :P hahha. men jag kan lägga in en bild på det imorgon.

Sen läste jag min låssas pappas dagbok från när han gick i 2:an..
Ojojoj vad man fick skratta.

Men nu är jag och fredrik hemma hos fhrida och klamper en sväng.
Men vi ska snart åka hem till fredrik och äta mat.

Har inget mer att säga nu. Tror inte det blir fler binlägg idag.
Så ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!

PUSSPUSS / SARA

Kommentarer
Postat av: lena K :)

bara bra, dudå? :)

2009-11-29 @ 18:40:12
URL: http://lenaakuzmitska.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-11-29 @ 23:52:39
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0