Historia prov strax!

Ska snart gå iväg och göra omprov för Historian som jag inte lyckades så bra med. Men nu jäklar ska jag visa satmaran att jag kan.
Nu sitter vi och har UF. Fast jag har ju mest tränat på historian. Och den ska väl vara avklarad om 2 timmar typ. Ska ju göra det om en timma och det är en del att skriva.
Idag kommer våra armband hem så det ska jag sätta mig och pyssla med när jag kommer hem. Och sen ska vi sitta och göra några i skolan imorgon och på fredag :) Lite problematiskt är det faktiskt. För vi vet inte riktigt hur vi ska göra armbanden!

Färgade mig igår igen och det blev skiiiit ljust den här gången.....för ljust. Och håret har blivit tort så jag får kurera det med balsam som ska sitta i håret i 15 min och en varm handuk på det. Då ska det nog bli bra snart :)
Men det var ju ganska slitet så jag klippte mig igår också, så jag fick ta en ganska rejäl bit :( Jag kommer aldrig få långt hår igen!!!

Jaja, Ska hem till mamma efter skolan idag så hon kanske kan hjälpa mig med armbanden. Jag ska ta och göra mitt egna så vi får se hur det blir. Jag hoppas att det blir lika snyggt som på hemsidan där vi köpte det ifrån. Huuuur snygga som helst var dom där!
Nej, nu ska jag jobba lite hade jag tänkt.
Ha det bra så skriver jag imorgon :)
PUSSPUSS/ SARA


Just nu känner jag att detta håret är mitt drömhår. Trots att färgen är lite dassig och så ;)  Och längden är härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0